Uudised
Turku Repair Yardi laevatehasesse jõudis veebruaris mitmeid suurlaevu, sealhulgas kogukas tanker Seychelles Patriot, mida haldab operaatorfirma GBS-Shipmanagement GmbH & Co. KG. Selle reederiga teevad BLRT Yardsi laevatehased koostööd esimest korda.
189 meetri pikkune tugevdatud jääklassiga naftatanker sõitis veebruari keskel kuivdokki, kus ta läbis plaanipärase klassitaastusremondi, mida tehakse iga viie aasta tagant.
„Seychelles Patrioti haldab Saksa operaatorfirma GBS-Shipmanagement GmbH & Co. KG. Selle reederettevõtte projekti kallal töötasime esimest korda. Pidime hakkama kibekähku lahendama materjalide tarneprobleeme, sest saime päringu eelseisvate remonditööde kohta ning allkirjastasime lepingu vahetult enne projekti algust. Takkaotsa käis remont karmides ilmaoludes, mis raskendas keretööde tegemist, laevakere puhastamist ja värvimist. Koostöös reederi ja laevameeskonnaga sai laevatehas nii plaanijärgsete kui ka plaaniväliste töödega edukalt hakkama, pidades punktipealt kinni lepingus sätestatud tähtaegadest. Klassi uuenduse läbi teinud Seychelles Patriot lahkus märtsi alguses tehase akvatooriumist, et asuda oma töökohustusi täitma. Loodame, et hästi ja õigel ajal tehtud töö aitab meil sillutada teed pikaajalisele koostööle Saksa kliendiga,“ ütles Turku Repair Yardi direktor Antti Simula.
Kuivdokk võttis veebruaris vastu veel mitu aukartust äratavate mõõtmetega alust, Tallink Grupi parvlaevad Silja Serenade ja Silja Symphony. Dokitööde käigus tehti laevadel mitmeid tehnilisi uuendusi, veealuse kereosa hooldustöid, parandati vööripõtkurid ning paigaldati EnergoProFin seadmed aluste energiatõhususe parandamiseks ning kütusekulu optimeerimiseks. Lisaks tehnilistele töödele värskendati reisijaalasid.
Veebruari keskel naasid Silja Serenade ja Silja Symphony Helsingi–Stockholmi liinile.